nedeľa 18. decembra 2016

Kozmetika môjho chlapa

Možno sa trochu čudujete, čo za názov článku to vidíte, že o čom to idem písať. :-D Tým, že som sa začala viac venovať kozmetike a testovaniu, vyskúšala som veľa nových produktov, a pri ich výbere som nie raz narazila aj na mužskú kozmetiku. A keďže bývam s priateľom, tak aj jemu rada raz za čas kúpim niečo nové, aj keď väčšinou vždy to isté, lebo má tie svoje najlepšie produkty, ktoré používa stále dokola. Väčšinu z nich nájdete aj na e-shope notino.sk 

Ani neviem, ako mi napadlo napísať tento článok. Proste jedno ráno, som len tak ešte ležala v posteli a zrazu z ničoho nič mi hlavou preblesla takáto myšlienka. Najprv som si povedala, že aaa aký super nápad, veď taký článok som vlastne ešte nikde nevidela. Druhá moja myšlienka bola, ale preboha, to bude taká hlúposť. :-D Nakoniec som sa teda rozhodla, že ho napíšem a ktovie, možno niektorej babe pomôže ešte pri rýchlom výbere vianočného darčeka. 


Vybrala som päť takých produktov, ktoré môj priateľ využíva najviac a väčšinou dlhodobo. Ako prvý som vybrala sprchový gél Ziaja Men, keďže je to produkt, ktorý naozaj každý z nás využíva každý deň pri sprchovaní. Väčšinou používa Balea sprcháče, ale naposledy som mu zaobstarala tento Ziaja gél a myslím, že sa mu aj celkom páči. Má sviežu vôňu, je hydratačný, obsahuje upokojujúci alantoín a posilňuje vitamínový komplex. Ja som dokonca tento sprchový gél zvolila pre jeho otca ako darček na Vianoce. :-D 


Ďalším najpoužívanejším produktom je Nivea stress protect antiperspirant v spreji. Keď nad tým tak uvažujem, tak mám pocit, že ho používa už niekoľko rokov, lebo vždy, keď potrebuje nejaký sprej, tak je to tento a na iný sa ani nepozrie. :-D Ale to mám tak aj ja s Rexonou. A ak aj vyskúšam nejaký iný, vždy sa k nemu vrátim. Neviem čo by som viac o ňom napísala, je to taký obyčajný antiperspirant, aj mne celkom dobre vonia.


Nivea balzam po holení je pre toho môjho chlapa tiež dosť dôležitým must have produktom. Po holení sa ho nesmiem ani dotknúť, pretože má tvár podráždenú a citlivú. Preto mu asi tento balzam aj vyhovuje, neštípe ho a tiež je vhodný na citlivú pleť. Ak nemá práve tento balzam, tak rád ešte využíva original Nivea vodu po holení. A tiež môžem povedať, že celkom príjemne vonia. 


Potom tu máme Milva žihľavový šampón, ktorý strieda s chinínovým šampónom a šampónmi z lekárne, keďže má citlivú pokožku, vlasy mu celkom dosť padajú, vždy ho hlava svrbí a potom sa mu robia lupiny. Takže je to ťažký boj a preto stále skúša niečo nové aspoň v šampónoch. Tento žihľavový šampón by mal odstraňovať práve svrbenie, nadmerné mastenie a mal by zamedzovať tvorbe lupín. Neviem ale či to naozaj až tak dobre funguje. Všimla som si teda, že sa mu nerobia už také lupiny, ale vlasy na vani a v umývadle nájdem stále. Ako aj tie moje. :-D A teda neviem, či tomu nepomôžu už len nejaké tabletky na to určené. 


Na záver tu mám ešte toaletnú vodu Bruno Banani Absolute man, o ktorom ste už mohli na blogu čítať, takže o ňom zmienim len toľko, že je to príjemná pánska vôňa, taká aj svieža ale aj trochu korenistá. Minule sa mi stalo, keď som priateľa objala, že som tú vôňu ani nespoznala a pýtala som sa ho, čo to má za vôňu. :-D Myslím si, že by táto vôňa vyhovovala aj iným chlapom a ženám tiež vonia, aspoň podľa toho, čo povedali kamošky. :-D


3 komentáre:

  1. Super článok, chválim! :D Môj chlap si tiež potrpí na kvalitnú kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek :) moje Vánoční hvězda z loňška už má asi půl metru :DD

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.