nedeľa 6. novembra 2016

Zendium - zubné pasty, kefky a ústna voda


Zubná pasta Zendium sa inšpirovala bio-výskumom a jej zloženie pôsobí v harmónii s ústnou dutinou. Obsahuje enzýmy a proteíny, ktoré vaša ústna dutina používa v boji proti baktériám. 

Tri enzýmy obsiahnuté v Zendium účinkujú kaskádovo, aby posilňovali prirodzené antibakteriálne vlastnosti ústnej dutiny a tým chránili zuby a ďasná. Tri proteíny účinkujú v harmónii s enzýmami, aby potláčali rast baktérií v ústnej dutine. Fluorid posilňuje zubnú sklovinu a chráni pred zubným kazom. 

Všetky pasty okrem detských pást obsahujú proteíny a enzýmy, ktoré pomáhajú v boji proti príčinám vzniku zubného kazu a problémom s ďasnami. Keďže neobsahujú SLS (sodium lauryl sulphate), rešpektuje prirodzené tkanivá v ústnej dutine. 

Detské zubné pasty obsahujú aj fluorid, ktorý pomáha posilňovať zuby. 


Zendium má v ponuke 6 zubných pást: 
  • Gentle Whitening - špeciálne vyvinutá tak, aby pomáhala obnovovať prirodzenú belosť zubov. Je jemná k zubnej sklovine.
  • Complete Protection - pre komplexnú ochranu nielen vašich zubov, ale celej ústnej dutiny.
  • Sensitive - pre ľudí s citlivými zubami.
  • Fresh - vyvinutá s jemnou príchuťou mäty, ktorá osvieži vaše ústa.
  • Junior - pre ochranu detských úst. 
  • Kids - pre deti a jemnú ochranu ich úst.

3 zubné kefky: 
  • Complete protection soft - kombinuje tenké, jemné a zaoblené štetiny pre jemné a účinné čistenie. Malá hlavica pre efektívny dosah.
  • Sensitive extra soft - extra tenké a mäkké štetiny pre jemné a precízne čistenie. Malá hlavica pre efektívny dosah.
  • Clinic soft - špeciálne zakončenie so štetinkami rôznej výšky pre účinné čistenie medzizubných priestorov. Malá hlavica pre efektívny dosah.

1 ústnu vodu: 
  • Complete - Protection využíva enzýmy a proteíny na zvyšovanie prirodzenej obranyschopnosti vašej ústnej dutiny a pomáha v boji proti príčinám vzniku zubného kazu a problémom s ďasnami. Neobsahuje alkohol.

Ja mám skúsenosť a teda používam zubnú kefku Zendium Sensitive Extra Soft. Na vrchnej časti kefky, alebo teda na tých koncoch štetiniek sa štetinky akoby zužujú a sú extra tenké. Prvé umytia zubov s touto kefkou boli trochu nepríjemné, pretože vždy mám pocit, že sa mi tie štetinky dostávajú aj medzi zuby. Zo začiatku mi to trochu prekážalo, ale rýchlo som si na to zvykla a podľa mňa sa takto aj lepšie vyčistia medzizubné priestory. Vždy som mala pocit, akoby som medzi umytím použila aj zubnú niť a pritom som ju nepoužila. S ostatnými kefkami skúsenosť nemám, pretože jednu som dala priateľovi a druhú mojej mamine. 

Zo zubných pást mám najradšej pastu Gentle Whitening, i keď to, že by boli bielšie som nespozorovala. Potom mám rada pastu Sensitive, ktorá je vhodná pre citlivé zuby, čo ja mám a dokonca môžem povedať aj to, že vždy som používala pasty pre krvácajúce ďasná. Moje ďasná sú jedna katastrofa, aj u zubárky stačí len ak mi tam trochu zaškrabne a už mi tečie liter krvi. :-D Čiže som skúšala Lacalut, Parodontax, ktoré mi aj tak nepomohli a ďasná vždy krvácali. Ale odkedy používam Zendium, tak mi ďasná viditeľne menej krvácajú, pretože nevypľúvam samú krv. Neviem či za to môžu práve tieto pasty alebo tá zubná kefka, ale tak či tak, som nadmieru spokojná. Odporúčam taktiež pastu Fresh, aj keď som čakala po jej použití trochu viac sviežejší dych. Najväčšou výhodou ale je, že ani jedna z týchto pást neštípe, čo pri použití napríklad spomínanej Parodontax pasty mi išli takmer oči vyskočiť z jamiek, čo mi vyštípala celé ústa. 

To isté môžem povedať o  ústnej vode, ktorá mi ale príde až moc sladká, ale aj tak je to lepšie, než by vám vyštípalo celú tvár.  Za mňa dávam Zendium pastám, kefkám aj ústnej vode jednoznačne áno. Všetky tieto produkty môžete zakúpiť na e-shope notino.sk 



2 komentáre:

  1. Hneď by som ich vyskúšala, vyzerajú vcelku zaujímavo :) Akurát ma odrádza obsah fluoridu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty pasty vypadají moc dobře :) Za pár týdnů mě čeká návštěva zubaře, takže pasty teď spotřebovávám ve velkém :D

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.