nedeľa 9. októbra 2016

DIY | Autumn home decor


Túto jesennú dekoráciu do bytu si môžete vyrobiť veľmi rýchlo a jednoducho. 

Čo budeme potrebovať?


dosku alebo misku / sviečku / umelé alebo aj živé listy / drievka alebo kôru, ktoré nájdete hocikde v prírode, v lese / orechy, žalude, gaštany / farebné lupene alebo niečo podobné aj inej jesennej farby (ja mám tieto voňavé z Tesca) / umelý pavúčik (Tedi) 


Ako budeme postupovať? 




Vezmeme si dosku, položíme na ňu sviečku. Okolo nej poukladáme drievka, listy, orechy, gaštany a farebné lupene. Nakoniec na list uložíme aj umelého pavúčika a hotovo. Ja som pavúka zvolila aj kvôli tomu, aby to vyzeralo mierne halloweensky, ale vy ho tam samozrejme nemusíte dať. Každý podľa seba, ako sa vám páči. 



A wualaa... dekoráciu máme hovotú... je to naozaj veľmi jednoduché a na stole to pekne vynikne. :-) 



Vyrábate si aj vy doma nejaké jesenné dekorácie do bytu ?  

Ja mám pre Vás nachystaný ešte jeden jesenný návod, ale o tom niekedy inokedy. :-) 

9 komentárov:

  1. To je nádhera! Jsi moc šikovná. Až na toho pavouka, brr, s tim hned pryč!! :D A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je krásny nápad, mať čas tak tiež robím podobné diy vecičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné :-)
    Z takýchto domácky vyrobených vecí má človek akosi vždy ešte väčšiu radosť. Tiež som kedysi niečo zvykla, ale akosi postupom času dosť leniviem xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej to má, ale zas niekedy sa mi stane, že niečo vyrobím a vobec sa mi to nepáči. :-D a tiež akože nie som moc na takéto vyrábanie, ale vždy v tomto jesennom období ma to pochytí. :-D

      Odstrániť
  4. Ahoj, moc krásný blog - v jednoduchosti je krása. A jelikož podle mého blogu už si zjistila, tak taky ujíždím na takových DIY, já se chystám na věnec :D
    Měj se hezky, těším se na další článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vence robial minulý rok, ale na dušičky :) teraz by som chcela veniec skôr na vianoce na dvere :) a Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. to je pekné :) ale pavúka by som tiež vynechala :Dň
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.